Wout Kemkens

Wout maakte zijn studie Journalistiek niet af, maar de nieuwsgierigheid naar hoe mensen en de wereld in elkaar steken bleef. De taal die hij nu gebruikt: geluid en muziek. Hij verzamelde verhalen van gedetineerden en zette deze met compagnon ๐—ฅ๐—ผ๐—ฐ๐—ฐ๐—ผ ๐—ข๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ป op muziek met ๐——๐—ฒ ๐—ก๐—ถ๐—ฒ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€. Hij componeerde met ๐—ฆ๐—ต๐—ฎ๐—ธ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—š๐—ผ๐—ฑ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ de soundtrack voor de rockopera โ€˜Rumspringaโ€™ van ๐—ข๐—ฟ๐—ธ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ, over verstrikt raken in een sekte. Hij schreef nummers voor โ€˜๐——๐—ฒ ๐—ก๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—˜๐˜‚๐˜€๐—ฒ๐—ฏ๐—ถ๐˜‚๐˜€โ€™ over de slag van Arnhem. Maakte de soundtrack voor โ€˜Verlaten Vrouwenโ€™ van de ๐—”๐—ฟ๐—ป๐—ต๐—ฒ๐—บ๐˜€๐—ฒ ๐— ๐—ฒ๐—ถ๐˜€๐—ท๐—ฒ๐˜€ en werkte aan de absurdistische podcast โ€˜๐—•๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฑ & ๐— ๐—ถ๐—ป๐—ป๐—ป๐—ถ๐—ฒโ€™. Zomaar een greep uit het oeuvre en de interesses van deze Arnhemmer heen konden.

Wout Kemkens